بررسی-اثربخشی-مخارج-تبلیغات-بر-وفاداری-مشتری- فایل ۴۱ |
۳
۳٫۲۸
۰٫۰۵۵
۰٫۰۰۰
۳
در انتخاب کالای مورد نیازم، فروشگاه پاسخگوی درخواستم خواهد بود.
۷۹٫۰۳۴
۹۹
۳
۳٫۶۲
۰٫۰۴۶
۰٫۰۰۰
۴
نحوه رفتار کارکنان فروشگاه با من منصفانه است.
۸۴٫۹۹۶
۹۹
۳
۳٫۸۴
۰٫۰۴۵
۰٫۰۰۰
۵
رضایتمندی من از فروشگاه به حدی است که تصور وجود فروشگاه دیگر را نمیکنم.
۴۸٫۹۷۹
۹۹
۳
۲٫۸۳
۰٫۰۵۸
۰٫۰۰۰
در زیر نتایج بدست آمده مورد تشریح قرار میگیرند:
گویه اول
تکمیلکنندگان پرسشنامه با این گویه “بطور کلی از سرویس دهی فروشگاه راضی هستم"، ۱۷٫۸درصد کاملا موافق، ۵۲٫۸درصد موافق، ۱۸٫۸درصد بینظر، ۹٫۸درصد مخالف و ۱درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده این گویه برابر با ۸۴٫۶۲۵، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۷۶ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0تائید نمیشود و اینکه “بطور کلی از سرویس دهی فروشگاه راضی هستم” تایید میشود.
گویه دوم
تکمیلکنندگان پرسشنامه با این گویه “در انتخاب کالاهای مورد نیازم ناخودآگاه به این فروشگاه مراجعه میکنم"، ۱۴درصد کاملا موافق، ۳۴درصد موافق، ۲۲درصد بینظر، ۲۶٫۵درصد مخالف و ۳٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده برابر با ۵۹٫۲۶۹، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۲۸ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0 تایید نمیشود و اینکه “در انتخاب کالاهای مورد نیازم ناخودآگاه به این فروشگاه مراجعه میکنم” تایید میشود.
گویه سوم
۱۳٫۸درصد پاسخ دهندگان با “در انتخاب کالای مورد نیازم، فروشگاه پاسخگوی درخواستم خواهد بود” کاملا موافق، ۵۱درصد موافق، ۱۹٫۸درصد بینظر، ۱۵درصد مخالف و ۰٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده برابر با ۷۹٫۰۳۴، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۶۲ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0 تایید نمیشود و اینکه “در انتخاب کالای مورد نیازم، فروشگاه پاسخگوی درخواستم خواهد بود” تایید میشود.
گویه چهارم
درخصوص اینکه “نحوه رفتار کارکنان فروشگاه با من منصفانه است” ۲۳درصد کاملا موافق، ۴۷٫۵درصد موافق، ۲۱٫۵درصد بی نظر، ۶٫۵ درصد مخالف، ۱٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1400-08-05] [ 11:51:00 ق.ظ ]
|